czwartek, 15 lutego 2018

Album na I Komunię Świętą z najnowszej kolekcji papierów Altair Art

Witajcie,

niedawno w Altair Art debiutowały nowe śliczne papiery, kolekcja Ever Dream.
Kolekcja mnie zachwyciła, od razu musiałam je pociąć i coś z nich stworzyć. Miałam akurat w planach zrobić mini album na komunię, wykonałam go zatem właśnie z tej najnowszej kolekcji papierów.

Kolekcja jest błękitno różowo. Pełna kwiatowych akcentów, delikatnych koronek, łapaczy snów, z dodatkami moich ukochanych desek i pisma.

I choć może na pierwszy rzut oka nie wygląda ona na kolekcje na komunijny album myślę, że udało mi się stworzyć idealny na tę okazję album pełny sakralnych tekturek, ładnych cytatów i komunijnych digi stempli.


Album kupić można w moim sklepie: https://wariacjemartyski.pl/


Album możecie obejrzeć  na filmie :


lub na zdjęciach:














Cena albumu: 120 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.