środa, 7 czerwca 2017

Dla I love Digi fuksjowo craftowo na ślub

Hej hej,
ostatnio mnie tu trochę mniej, ale jakoś doba się skurczyła...

Dziś jednak przychodzę do Was z nową moją przygodą... Będę inspirować dla I love digi.

To praca, którą jako pierwszą pokazałam w ramach nowego DT. Myślicie, że jest odpowiednia? Mnie ten box zauroczył...

Może dzięki craftowej bazie z  Rzeczy z papieru?
A może dzięki tym super intensywnym fuksjowym papierom od Lemon Craft?
Dużo uroku z pewnością dały też te przeurocze gołąbki na środku z Fabryki Weny 
Cytat na górnym skrzydełku, jak i te maleńkie urocze serduszka również pochodzą z Fabryki Weny
a kopertka na drobny prezent również jest z Rzeczy z papieru.

A najlepsze zostawiłam na koniec :)
Cudnie uroczy digi stempel na dolny skrzydełku jest właśnie z I love digi.
Ja digi stemple uwielbiam, raz płacę i korzystam do woli...  To bardzo fajne rozwiązanie.









Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi.

1 komentarz:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.