poniedziałek, 1 maja 2017

Z figurką chłopca na Pamiątkę I Komunii Świętej

Hejka,

zapomniałam sfotografować spód wieczka... Tam umieściłam życzenia. Wybaczycie mi?

Wiecie, uwielbiam moje rękodzieło, uwielbiam tworzyć, uwielbiam kiedy to co stworzę Wam się podoba...

I wiecie co jeszcze uwielbiam w swoim rękodziele korzystać z rzeczy które wykonali inni... W tym pudełeczku  użyłam piękną, tak realnie wyglądającą, figurką komunijnego chłopca.
Uwielbiam figurki od Marty za to że nie są kiczowate, nie są takie "plastikowe"... Jak sztuczne kwiaty, które stały na telewizorach w naszych domach 20 lat temu...

Są delikatne, urocze...

W boksie użyłam dosyć ciemnych papierów w męską niebieską kratę, rozjaśniłam je bielą i błękitem...

Delikatne niebieskie kwiatuszki mam nadzieję, że stanowią wisienkę na torcie :)

Pudełko wykonałam z:
-baza boxa -idealne, niepowtarzalna i w pełni profesjonalnie wykonana od Małgosi z Rzeczy z papieru
-kieszonka na prawym skrzydełku również jest z Rzeczy z papieru
-papiery Action dzięki dobroci Emmy...
-figurka od Mary z Elfeys
-obie tekturki z Laserowe Love
-kwiatki od Scrapelki
-grafikę z lewego skrzydełka zaprojektowała Żaneta z Digital paper

Pudełko można zobaczyć na filmie:


 lub na zdjęciach:






 


Cena 80 zł

Cieplutkie pozdrowienia Wam ślę,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.