poniedziałek, 8 maja 2017

Pewnie ostatnie już zaproszenia na komunię tego roku

Dzień dobry,

zaproszenia ze skrzydełkami wyjątkowo Wam przypadły do gustu. Zrobiłam ich kilka zestawów. Już pewnie jako ostatnie zaproszenia w tym roku przedstawiam Wam je jeszcze raz jednak dziś "skrzydełka" troszkę inne.

Zaproszenia są na komunię dziewczynki, w delikatnych jasnych kolorach.  Nie są identyczne gdyż użyłam podobnych do siebie papierów, ale w różnych kolorach.
Czyż nie są śliczne? Przyznam Wam, że wykonywałam je z wyjątkową przyjemnością. Sam ich wygląd bardzo mi się podoba, są bardzo delikatne, te papiery w ładnych kolorach...
No dobra koniec opowiadania pooglądajcie sami.

Wykonałam je:
-z papierów Lemon Craft
-tekturka Laserowe Love
-skrzydełka wykonałam za pomocą wykrojnika z Filigranek









Cena 15 zł /1 szt.

Pozdrowionka cieplutkie,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.