środa, 17 maja 2017

Exploding box na chrzest Adasia

Witajcie,

wiecie w ostatnim miesiącu czy dwóch  zrobiłam więcej boxów niż przez poprzednie 3 lata mojego scrapowania. To bardzo miłe, że powierzacie mi Wasze prezenty...

Tym razem zaufała mi Klientka, która szła na chrzest święty jak Mama Chrzestna chciała podarować coś wyjątkowego.

Na środku pudełeczka umieściłam chrzcielnicę.
Znalazła się również kieszonka na prezent, oraz życzenia od serca.

Exploding box wykonałam z: 
-baza pudełka -śliczna ekri Rzeczy z papieru
-kopertka również kremowa, również Rzeczy z papieru 
-chrzcielnica 3D Filigranki
-digi stempel na kieszonce Aga Borysewicz
-papiery z zewnątrz Magiczna Kartka
-w środku ten błękit w białe grochy to Galeria Papieru Gra w kolory
-tekturka z bobaskiem Laserowe Love
-tekturka z wieczku I kropka


 


 



Koszt 50 zł

Buziole Wam posyłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.