czwartek, 6 kwietnia 2017

Na narodziny w formie exploding boxa

Dzień dobry,
dziś dwa exploding boxy które wykonałam z okazji narodzin pewnej dwójki Maluszków: Oli i Leona.


Na poniższym filmie zobaczycie te dwa pudełeczka, jak również 3 inne pudełka, które wykonałam na pamiątkę Pierwszej Komunii  Świętej.  Na filmie widać dokładnie jak pudełeczka wyglądają co zawierają, co umieściłam na poszczególnych skrzydełkach i jak prezentują się wózeczek i konik na biegunach, które są w środkowej części pudełek. 


***

A pudełeczka wykonałam z:

-bazy boxów są od Małgosi z Rzeczy z Papieru -jak dla mnie absolutnie najlepsze
~~~~
-papiery (w 100%) Białe Kruczki
Różane poletko 05 (z zewnątrz); Taniec kwiatów 05 (środki pudełek); 
i jeszcze jakiś "kruczkowy' papier na pokrywki -ale nie pamiętam jakie...
~~~~
-digi stemple (dwójka dzieciaczków i dwa napisy) Żanetki z Digital Paper
-Żanetkowe grafiki można kupić ETSY 
(bardzo polecam: raz płacicie, dostajecie mailem arkusz A4 do samodzielnego wydruku
 i korzystacie ile chcecie)
~~~~
-ta wstążeczka na pokrywkach pudełek pochodzi 
ze stacjonarnego sklepu w moim Lubinie Sklep Pasja 
-lokalnym Scraperkom bardzo go polecam, bogaty asortyment dla wszelkiego rękodzieła
~~~~
-wszystkie cztery tekturki Laserowe Love









***









P.S. upsss. dałam do chłopca tekturkę w wersji dla dziewczynki -mój błąd -widzicie kokardkę?
Aleee... pocieszam się tym, że większość z Was pewnie nie zwróciła na to uwagi :)


Bardzo serdecznie proszę Was o komentarze, dotyczące filmu -jak Wam się go oglądało i odnośnie pudełek: podobają się?

Cena pudełka 50 zł /1 szt.

Pozdrowionka,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.