sobota, 15 kwietnia 2017

Lawendowy box na 90te urodziny

Witajcie,

Po lawendowym albumie przyszedł czas na lawendowy exploding box.

Ostatnio w mojej rodzinie świętowaliśmy 90 urodziny wujka. Życzenia postanowiłyśmy wraz z moją Mamą przekazać Wujkowi moim rękodziełem. Stworzyłam dla Wujka exploding box pełen lawendy.  Całość w brązowej kolorystyce z mocnymi czerwonymi akcentami.

Materiałologia:
-wykonałam go na craftowej bazie z Rzeczy z papieru
-udekorowałam kwiatkami od Urszuli (ten duży) 
-oraz maluszkami od Scrapelki. 
-wykorzystałam dwie grafiki z Digital paper
-całość (zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz) wykonałam z papierów ITD Collection
-użyłam również czterech tekturek z lawendowej, kolekcji z Laserowe Love.

Jak Wam się podoba efekt?




 










Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.