środa, 12 kwietnia 2017

Jedynka na roczek.

Cześć,

nietypową kartkę na urodziny ostatnio zrobiłam. Baza kartki jest w kształcie jedynki. Udekorowałam ją tekturowymi stópkami, które potuszowałam tuszem z Latarni Morskiej. Chmurkowe tło, wystający chłopiec z balonami, a na dole ciuchcia nadają jej niewątpliwe dziecięcego klimatu.

Przygodę z takimi jedynkami miałam już kiedyś, wykonując te zaproszenia,  jednak wówczas  bazy wykonywałam sama. Nie był oto dla mnie łatwe zadanie gdyż nigdy z linijką i nożem się nie lubiliśmy. Teraz jednak skorzystałam z gotowej bazy, jaką niedawno do swojego asortymentu wprowadził sklep Laserowe Love. Praca na takiej gotowej bazie to sama przyjemność. W swojej ofercie mają następujące liczbowe bazy: 1, 2, 3, 4, 5, 18 -te osiemnastkowe mam ochotę użyć na 18stkowe zaproszenia, niech tylko trafi się okazja...

Kartkę wykonałam z:
-papier z Magicznej Kartki





Papa,
miłego dnia,
MarSi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.