sobota, 4 marca 2017

Na I Komunię Świętą dla chłopca

Hej,

kartka z mojego poprzedniego postu wciąż leży w zasięgu wzroku, z przyjemnością na nią spoglądam.

Dziś jednak chcę Wam pokazać kartkę również na I Komunię Świętą,  tym razem jednam w typowo chłopięcych błękitach.

Ta kartka stanowiła dla mnie niemałe wyzwanie... Choć lubię kartki w formacie DL to nie jest to dla mnie łatwa powierzchnia. Od czasu do czasu po nią sięgam jednak zawsze później długo dumam jak tu wszystko poukładać by wszystko ze sobą grało.
Tak było i tym razem. A efekt? Chyba całkiem zadowalający.

Pamiętacie, że mam sklep internetowy? Tę i inne prace można w nim znaleźć. Zapraszam. 
 

A tę kartkę wykonałam z:
-tekturki z Laserowe love 
-papierów z Filigranek 
-natomiast kwiatuszki: miętowe różyczki są od Ewy i  te słodkie maleństwa od Scrapelki


 



http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Duzy-kielich-ornamentowy-El-Santo-Rosario/1621









Pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.