wtorek, 17 stycznia 2017

Krówkowe zaproszenia na roczek

Witajcie,

zaprezentuję Wam zaproszenia na roczek jakie właśnie miałam przyjemność wykonać.
Wymogiem Klientki było by były z krówką, jak się później okazało motyw kropek i baloników też Jej bardzo przypasował. 


Do wykonania zaproszeń użyłam :

-takturek baloników z Laserowe Love 

Do kupienia tu 
  
-wykrojnik z Filigranek kupiony   TU

-papiery z Filigranek oraz z Galerii Papieru
 
-natomiast stempelek wykonała P. Karolina z HandemadeByCaro









Cena 15 zł/1 szt.

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

2 komentarze:

  1. Moje prześlicznosci �� teraz już wiek że od Martynki trzeba zamawiać o jedno więcej.. Tak żebym i ja miała takie piękne zaproszenie na pamiątkę ❤❤❤ dziękuję spełniasz każde oczekiwania i wymysły ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Nataleczko moja kochana jakie miłe słowa... :) Dziękuję Ci kochana z całego serca. <3

      Usuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.