niedziela, 4 września 2016

Złote Gody

Niedzielne leniwe południe...
Kawka...
Ciepełko za oknem...

a ja przychodzę do Was z nowym postem.

Wykonałam, całkiem nie dawno, pamiątkę na 50tą rocznicę ślubu, tzw Złote Gody.
Piękne intensywne turkusy, delikatne łososiowe kolorki i kwiatki dały chyba całkiem przyjemny efekt...

Jak Wam się ona widzi?

Do wykonania tej pracy wykorzystałam: 
-baza pudełka z Filigranek  bardzo je polecam są mocne i dobrze wykonane,

-papierki z Galerii Papieru, które pasują zawsze i do wszystkiego, prawda?

-dwie piękne tekturki z Laserowe love:
na samej kartce piękną ażurową ramkę, którą pomiziałam tuszem
i na pudełeczku delikatne serce...

-a całość dopieściłam różyczkami od  Ewy



















Cena 40 zł

Cieplutko Was pozdrawiam 
i życzę Wam przyjemnej twórczo rodzinnej niedzieli.,
MarSi

2 komentarze:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.