poniedziałek, 29 sierpnia 2016

W podziękowaniu dla Pań Położnych

Witajcie,

nowy tydzień, nowe zamówienie...

Każda nowa zamawiająca osoba bardzo mnie cieszy... Tym razem zgłosiła się do mnie koleżanka ze starych dobrych harcerskich czasów... Zamówiła u mnie kartki z pudełeczkiem dla Pań Położnych, którym była bardzo wdzięczna za dobrą opiekę... Bardzo mnie cieszy, że zaczynają się do mnie zgłaszać z mojego Lubina, w którym mieszkam.

Do wykonania podziękowań użyłam:
-pudełek z Rzeczy z papieru -które niezwykle polecam gdyż wykonane są na 102! 

-papierów: fiolety i zielenie z Białych Kruczków
-oraz papierów w brązach z Filigranek

-oraz grafik, które Mateuszowo uzupełniłam od Żanety
(do kupienia tu: https://www.etsy.com/listing/250492970/baby-boy-and-baby-girl-set-of-26-labels?ref=shop_home_active_89  )

-dodatkowo użyłam moich nowych pięknych wykrojników angielskich i amerykańskich,
 które nagle dziwnym trafem pasują mi do absolutnie każdej pracy :) 
a praca z nimi sprawia jeszcze większą przyjemność,
takie nowe przydasie dodają nam Scraperką niezłego kopa :)



















 Cena za 3 komplety 105 zł
 (Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.