niedziela, 21 sierpnia 2016

Nowe przydasie na zamówieniu fotograficznym

Dobry dobry :)

Dziś prace z samymi nowymi przydasiami. Ostatnio zamówiłam kilka przydasiów z Ameryki, dodatkowo byłam w Anglii, stamtąd też nie wróciłam z pustymi rękami.
 A że trafiło się zamówienie od znajomej Pani Fotograf to mogłam sobie nowości poużywać...
I tak o to powstały trzy komplety do zdjęć pamiątkowych z okazji chrztu świętego małych Chłopaczków: Leona, Miłosza i Maćka.

Do wykonania tych prac użyłam:
-same bazy pudełek są z Filigranek -bardzo je polecam, są bardzo mocne, podwójne ścianki sprawiają że są sztywne, dodatkowo bardzo łatwo się je składa dzięki perforacjom
-na folderach są grafiki Żanety, które można kupić na tu: na ETSY 


Do tego kompletu użyłam:
-papierków z Białych Kruczków seria Dziadek Mróz



 

 Tutaj znajdziecie:
-papiery z  Filigranek  Odważny Debiut 03 i 05

 




Tutaj:
ponownie papiery Białych Kruczków
-oraz urocze zawijaski tekturowe z Laserowe Love 







Ceny:
pudełka: po17 zł
foldery: po 7 zł
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Cieplutko pozdrawiam,
MarSi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.