środa, 3 sierpnia 2016

Notes z cytatem

Witajcie,

jak wiecie wykonuję przeróżne projekty z papieru. W scrapbookingu pewnie podstawowe są kartki czy exploding box, u mnie jednak często występują pudełka na zdjęcia czy foldery na płyty CD... A dziś...

...chcę Wam zaprezentować NOTES jaki wykonałam dla Przyjaciółki.
Wyszedł bardzo bogaty, gdyż wiele elementów chciałam w niego "upchnąć"...
Znajdziecie tu i psa i kota i to dokładnie takie jak odbiorczyni ma w domu... Centralnym punktem jest ładny cytat, przesłanie jakie dla Niej mam...
I wiecie... Pierwszy raz... Chcę Was zapewnić, że zdjęcia zupełnie nie oddają uroku tego notesu... Na zdjęciach jest może leki chaos,  może za dużo się dzieje... A na żywo wyglądał on naprawdę CUDOWNIE :) -a rzadko to mówię o swoich pracach.

W pracy znajdziecie:
-bazę, którą  nabyłam... 
Nie właściwie to otrzymałam w gratisie 
od Białych Kruczków -wielkie dzięki Justynko
-papiery między innymi z UHK gallery oraz z Galerii Papieru
-cytat mam z Filigranek, narożnik zresztą też
-pies jest z grafik od Żanetki -można je, i inne, kupić T U
-pozostałe materiały nieznanego pochodzenia.
-oraz kwiatulinki od Scrapulinki


 



 

A co Wy myślicie o notesie?

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.