piątek, 22 lipca 2016

Notes -mini grubasek

Dzień doberek :)

dziś pokażę notes, który będzie pełnił bardzo specjalną funkcję.

Podarowałam go Mamie dwuletniej Jagódki -Anicie z  Moje Pasje na zapiski pierwszych słów Jej Córki. Anita niedawno na facebooku na swoim profilu  napisała kilka takich dialogów i pomyślałam, że taki specjalny notesik bardzo Jej się przyda na takie pierwsze dialogi...

Bardzo Wam polecam prace Anity, Jej blog i fanpage. Anita to Prawdziwa Artystyczna Dusza. Co rusz robi coś nowego a każdą kolejną Jej pracą bardziej się zachwycam.

Natomiast notesik jest bardzo małego formatu, ma bowiem zaledwie 8 cm, ma dużo dużo kartek, więc po ozdobieniu powstał z niego uroczy grubasek.

A wykonałam go z:
-sam notesik jest z Eco Scrapbooking
-centralnym punktem notesu są buciki z Laserowe Love
-papierki z Galerii Papieru z mojej absolutnie ukochanej  kolekcji Fioletowe Fiołki
-do tego kwiatuszek (nowy model) od  Scrapelki













a buciki można kupić  T U T A J

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

2 komentarze:

  1. Taki prezent zawsze cieszy a po latach będzie co ze śmiechem wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent zawsze cieszy a po latach będzie co ze śmiechem wspominać.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.