wtorek, 24 maja 2016

Kalendarz dla miłośnika żeglugi

Witajcie moi Mili,

dziś znowu cofniemy się w czasie... Bardzo bardzo. Do samego początku roku 2016.
Mam do pokazania Wam jeszcze jeden kalendarz.
Tym razem dla miłośnika żeglugi. Typowo męski.

Na bazie od Asi z Fabryki Weny
Z cudownych papierków z UHK gallery


A w tajemnicy Wam zdradzę, że czystą bazę pod kalendarz mam, więc jeśli komuś jeszcze brakuje to chętnie wykonam...

Cena 30 zł
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)


Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie mam męską duszę...ten kalendarz też mnie urzekł :D. Ciekawe, czy trafię na coś damskiego, co mnie powali na kolana (inne prace też się mi podobają i podziwiam kunszt i dokładność, ale nie są w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.