wtorek, 10 maja 2016

Dzień Babci

Moi Mili,

cofaliśmy się już do świąt Bożego Narodzenia, do Nowego Roku i kalendarzy, oraz do Dnia Kobiet, więc dziś się również cofniemy w czasie... Przegapiłam... Nie pokazałam Wam moich propozycji na Dzień Babci, pokażę Wam choć kilka propozycji...

"Na fali" były u mnie w tym czasie zupełnie nowe, świeżutkie i jeszcze wówczas cieplutkie papiery Galerii Papieru "Jak we śnie" -bardzo kobiece, delikatne i kwieciste... Wszystkie prace wykonałam z nich. Dodatkowo udekorowałam je moimi ulubionymi różyczkami od P. Ewy...
Natomiast stempelki wykonała Marta z Magia z papieru



 
  
 
 

Cena: 12 zł / 1 szt.
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Przypominam, że większość kartek, które prezentuje mogę powtórzyć, wykonać identyczne bądź bardzo podobne... Mogę je również zmodyfikować, zostawić układ a zmienić kolory, zostawić kolory a zmienić układ, zostawić całość dorobić inny potrzebny Tobie napis...
To jest moje RĘKODZIEŁO, więc pełna dowolność... Z przyjemnością spełnię Twoje życzenia...

Cieplutko pozdrawiam,
MarSi

1 komentarz:

  1. Martynko wspaniałe karteczki:) a na nowym, jasnym tle prezentują się o wiele piękniej. Bardzo się cieszę, że je zmieniłaś. Teraz wygląda dużo korzystniej:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.