niedziela, 3 kwietnia 2016

Ślubnie z pudełkiem w błękicie i srebrze

Moi Mili,

jak może kojarzycie jakiś czas temu byłam na jarmarku... Zakupów tam wielkich nie było, ale kilka zamówień myślę, że z tego dnia wyniknie...
Tutaj właśnie pierwsza "transakcja" do jakiej doszło... Gotówki w tej transakcji brak jednak w zamian otrzymałam śliczne poszeweczki w serducha, niestety teraz nie pokażę, bo są "zajęte" :)

Aga z PracowniaAleSztuka zamówiła u mnie karteczkę z pudełeczkiem na ślub swojej koleżanki... Ślub dopiero w lipcu, ale ja tak mam, że jak nie zrobię od razu to później się zbieram  i zbieram i robię na ostatnią chwilę. Niech sobie do tego ważnego dnia leżakuje i mocy nabiera u Klientki...

A wiecie co... Strasznie bardzo mocno Wam polecam profil Agi. Szyje świetne rzeczy, można u Niej znaleźć sukienki, rzeczy dla dzieci, torby a wszystko rewelacyjne...

Praca miała być z błękitem i srebrem, więc jest :)

A do wykonania pracy użyłam:
-kilku ładnych papierków, jak to często u mnie bywa z Filigranek
-ślicznych kwiatków, np od Scrapelki
-pudełeczka, ze sklepu stacjonarnego w Lubinie DaVinci
-i własnej wyobraźni :)

Cena 40 zł
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.