piątek, 29 kwietnia 2016

Chrzest Święty Lilianki -zaproszenia

Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy :)

Już prawie 10 tysięcy razy wyświetlono mój blog. To bardzo cieszy.
Coraz więcej tworzę, coraz większej liczbie osób podobają się moje prace. To szalenie cieszy. Lista zadowolonych Klientów również się powiększa.

Tym razem do tej listy mogę dopisać Panią Magdę, Mamę Lileczki. Dla tych Dziewczyn wykonałam zaproszenia na chrzest.

Ustalenia co do kształtu tych zaproszeń trochę trwały, debatowałyśmy o kolorach, ułożeniu poszczególnych elementów, o szczegółach, ale z efektu końcowego jesteśmy obie zadowolone.
Pochwalę Wam się, takie słowa dostałam od Pani Magdy gdy odebrała zaproszenia:
"Zaproszenia dotarły! :) są przepiękne! :)
nie wiedziałam, że wyjdą aż tak super :) zdjęcia projektu w ogóle nie oddały tego co widzi się na żywo :) serdecznie dziękuję :) jak tylko będę miała jakieś zdjęcia z zaproszeniami ze chrztu podeślę :)"

Było mi dziś rano bardzo przyjemnie, gdy dostałam takie cieple słowa. Wasze podziękowania są najlepszą zapłatą za moja pracę.

Dziękuję, że jesteście. 









Cena 5 zł /1 szt.
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Cieplutko Was pozdrawiam.
MarSi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.