poniedziałek, 28 marca 2016

Błyskawiczne zamówienie pamiątki chrztu

Witajcie Moi Mili,

wtorkowy wolny dzień od etatowej pracy zaowocował nowymi pracami...

Stała Klientka do mnie napisała, błyskawiczna akcja. Wczoraj wieczorem, w nocy w sumie, zamówienie dziś 3 prace już zapakowane... Wprawdzie jedna po przeróbce z zapasów się nadała, ale dwie stworzone dzisiaj...

Póki co chciałam się z Wami podzielić karteczką na pamiątkę Chrztu Świętego.

Kocham to moje kartkowanie...
Każda kolejna praca daje mi taką frajdę... Uwielbiam mieć przed sobą białą bazę, a później gdy wychodzi np taka pamiątka Chrztu Świętego:

Do wykonania tej pracy użyłam:
-tekturka z i-kropka
-kwiatuszka od Justynki
-oraz kwiatuszków od Scrapelki
-oraz papierków z Galerii Papieru seria "Love story"



Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.