sobota, 6 lutego 2016

Kartka na bierzmowanie -znów debiut.

Witajcie Moi Mili,

dziś miałam okazję, wykonać kartkę na bierzmowanie. Klientka zamówiła ją dla swojej koleżanki... To miłe, że w młodym pokoleniu (wiem, wiem, sama raczej do niego należę i może brzmi to troszkę dziwnie) stawia się na takie pamiątki. Karta była dla mnie wyzwaniem gdyż nigdy nie wykonywałam pracy na taką okazję, Musiało być troszkę święcie, nie mogło być dziecięco, musiało być dziewczęco ale może już bardziej kobieco...  Miał być róż, mógł być fiolet... a ja od siebie dołożyłam szarości. I wyszło tak:

Do pracy użyłam:
pudełeczka, które zakupiłam w Artimeno  -producentem jest Latarnia Morska
stempelka od Judytki ze Stemplove
cudownych pięknych i wspaniałych kwiatków od Scrapelki 
oraz przeuroczych różyczek od Ewy M. (nie, nie to nie jest wpis z kroniki policyjnej)
ponadto użyłam świetnego wykrojnika (przeszycia), 
które można zakupić między innymi w sklepie Białe Kruczki






A może ktoś z Was, Drodzy Czytelnicy, chciałby zamówić jakąś pracę u mnie?

Pamiętajcie, że wykonuję również zaproszenia (chrzest, komunia, ślub) 
oraz intensywnie myślę o kartkach na Wielkanoc -pamiętacie, że te święta w tym roku na koniec marca?


Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.