sobota, 23 stycznia 2016

Dla Dziadków z okazji narodzin Wnuka

Witajcie moi Mili,

dziś chciałam Wam zaprezentować drugą pracę, z pięciu którą robiłam dla mojej Znajomej.

Pokażę Wam pracę jaką wykonałam dla Dziadków z okazji narodzin Wnuka.
Przygotowałam kartkę z pudełkiem, gdyż wydaje mi się, że jest to bardziej elegancka forma odpowiednia dla Babci i Dziadka.

Do wykonania tej pracy użyłam:
 papierów ze Studia 75,
tekturki Filigrankowej, którą można znaleźć t u t a j,
serwetki PRIMY, którą można zakupić np w Białych Kruczkach
oraz ślicznego napisu, przygotowanego przez Martusię z Magii z Papieru


Myślę, że udało mi się zachować wszelkie normy, błękitność jak przystało na Chłopca, jasne barwy dla Dzieciątka oraz Dziadkowo -Babciową elegancję.
A jak Wam się podoba ta praca?


Cieplutko Was pozdrawiam,
M.

2 komentarze:

  1. Piękna karteczka. Idealna na taka okazję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka idealna! Ja nie mogę wyjść cały czas z zachwytu, lubię takie rzeczy, więc mnie bardzo urzekają. Polecam prace Martynki wszystkim :) Warto robic komuś takie prezenty, pamiątki, bo sa wyjątkowe, niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.