czwartek, 3 grudnia 2015

Mój pierwszy notes

Witajcie Moi Mili,

jakiś czas temu chwaliłam Wam się, że kupiłam bazy do kalendarzy i notesów.

I by ozdobić pierwszy zmobilizowała mnie doskonale Znajoma gdyż zorganizowała akcję zbierania prezentów dla Dzieci z oddziału onkologicznego w Warszawie, więcej można dowiedzieć się TU.

Wiem, że aktualnie brakuje prezentów dla nastoletnich Dzieci, więc postanowiłam zrobić słodki różowy, mocno dziewczynkowy notesik na prywatne zapisy, sekrety jakich każdej młodej damie nie brakuje.

Jako że nie znam osoby dla której notesik będzie, musiał być uniwersalny. Taki też starałam się zrobić.


Może i Wy chcielibyście podarować coś jakiemuś dziecku? Nie trzeba dużo, każdy drobiazg ucieszy dziecko w takie trudne szpitalne dnie...
Zachęcam do kontaktu z MAGDĄ Ona udzieli Wam wszelkich informacji, co, dla kogo i jak można przekazać.

Dodam jeszcze, że użyłam grafiki od Agnieszki Ewa Krzyzanowskiej, której serdecznie dziękuję za jego udostępnienie.
I powiem jeszcze, że samą bazę do notesiku mam od  Joasi

A jak WAM podoba się notesik?

Cieplutko Was pozdrawiam,
M.

1 komentarz:

  1. No proszę, pierwszy a jaki udany:)) a wiesz, mnie zaczyna kusić powrót do kartek. Gdy patrzę na te wszystkie przydasie scrapkowe, które teraz są to mnie ciągnie:))) powstrzymuje mnie jednak brak czasu na kolejne twory;) a głównie to, że o ile szydełkować przy Jagodzie mogę to bawić się papierkami już nie:/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.