piątek, 27 listopada 2015

40 lat razem czyli RUBINOWE GODY

Witajcie Moi Mili,

miałam ostatnio zaszczyt wykonać wyjątkową pracę na wyjątkową okazję.
40 lat razem... Od Córki dla Rodziców. Czyż to nie piękna okazja?
Wykonałam dostojnie, na poważnie, w brązie, beżu z małą domieszką turkusu.

Do karteczki pudełeczko...

Do pudełeczka dodałam śliczne tekturki od I kropki.

Do wykonania tej pracy użyłam serii Piękny umysł od Galerii Papieru.







Drodzy Czytelnicy, napiszcie proszę jak Wam się podobają moje prace? Myślicie, że ta karteczka jest odpowiednia na 40 rocznicę ślubu?

Cieplutko pozdrawiam,
M.

1 komentarz:

  1. Jest przepiękna, potwierdzam :) !!
    Raz jeszcze dziękuję Martynko za pomoc, karteczka robi wrażenie, polecam wszystkim !! Przepiękny i do tego wyjatkowy i nietuzinkowy upominek. Warto :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.